Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2014 01:23 - Добрата или лошата? Истинската или фалшивата?Светицата или грешницата?
Автор: astreq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 617 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Знаете как е като си тийнейджър ,всеки минава през различни фази,всеки различно преживява този така труден период от преминаването към модула дете-възрастен :D
Едни си режат вените,други започват да употребяват упойващи вещества,трети изживяват големи стресове и т.н. при мен беше съвсем различно.Знаете как като си тийнейджър всичко ти промива мозъка,влияеш се от всяко нещо което се случва и го преживяваш сякаш е най-голямата мъка която ти се е случвала. Има период при който жените (още момичета) станат към 15,16 годишни и ако все още са девствени започват да си измислят разни истории,дали взаимствани от Интернет или взети от чужди разкази те вътворяват лъжлив сексуален живот. Започваш да измисляш момчета,различни имена ако може дори да не са от твоя за да не може никой да ги пита дали е вярно или не ..още повече ако града ти е малък и всички се знаете! Говориш разкрепостено,изглеждаш мръснишки,зарибяваш открито но в замяна не предоставяш плът само и единствено самоуверени приказки. Трупаш въображаеми бройки и си мислиш "Боже,колко съм вървежна!" - Е ,познайте не сте! В тази история визирам себе си в опита си да привлека внимание по този глупав лъжлив начин и това е като някакъв Рай за момичето което сякаш до вчера беше невидимо и никой не му обръщаше внимание ,а сега се редят на опашка при нея ,разпитват я и най-болезненото от цялата ситуация е как лъгах дори най-близките ми хора - приятелите ми. Обожавам ги ,те наистина са най-прекрасните приятели на света и аз бих дала всичко за тях и затова ми беше най-тъжно да лъжа точно тях!Но изведнъж сякаш времето започва да лети и ставаш по-голяма ,порасваш и започваш да осъзнаваш колко глупаво си постъпила и въпреки това няма начин по който да спреш започналите приказки,слухове и истории които се носят за теб (Както споменах живея в малък град в който е присъщо като кажеш нещо на някой или те видят с някой след известно време знае вече целия град) .Всичко е някак безнадеждно ,сякаш си в капан от който няма изход. По време на тийнейджърските си години нямах приятел и точно тогава някой ми беше казал ,че може би това е изхода от ситуацията,за да не ме мислят за леко момиче трябва да си хвана приятел и да покажа ,че съм сериозна.В крайна сметка никой не можеше да докаже ,че е спал с мен защото и никой не беше,но макар да твърдяха доста хора ,че съм "леко момиче" нямаше дори един който да дойде и да каже "Аз спах с нея" и да бъде честен. Имах сериозна връзка и след няколко месеца вече не бях тема за хорските разговори ,това ме караше да се чувствам прекрасно ,защото когато пораснеш и осъзнаеш каква тъпотия ти е коствала "лошото име" в града започваш да съжаляваш за тези минали години ,да искаш да ги изтриеш и съществременно да докажеш ,че не си такава за каквато те мислят останалите.Започнах да се държа на ниво макар ,че ми отне доста време да се науча ,спрях да се разголвам (рядко дори и малко нещо да се вижда) спрях дори да пиша на момчета ,спрях да ходя по дискотеки често ,започнах да се държа като дама,да не позволявам на някой дори да си помисли ,че бих си легнала с него ей така и започнах да показвам на хората ,че съм сериозна и търся любов ,не пари,не коли,не афери ,а истинското в живота! И сега може би много мой "съграждани" ще се изумят от тази част на историята ми но "първият ми път" беше на 19 години и когато вече пораснах и започнах да мисля трезво осъзнах ,че това е повод за гордост ,че има 13 годишни момиченца които вече имат по 10,15 а аз имам само 1 и до скоро беше само една.(и сега са малко,не си мислете ,че сега съм станала "лека":D ) И сега мили мой гордо ви заявявам,че не съм курвата за която ме смятахте а напротив просто грешно ориентираното момиче което се опита да оправи кашата която сама забърка.
Така че, добра или лоша? Мисля,че винаги съм била добра просто не винаги съм постъпвала правилно ,но винаги съм се стремяла да бъда честна и справедлива.
Истинската или фалшивата?Освен за периода който говорех досега съм се стремяла да бъда винаги истинска и никога да не се преструвам!
И големия въпрос : Светица или грешница?
Ех,чак светица не съм и аз имам мръсни мисли понякога :D но като се има предвид в какъв свят живеем в който е нормално на 13 години вече да не си девствен и да имаш много бройки а дори и да се състезавате коя има повече ,Боже аз съм си истинска светица! :D


П.П: Благодаря ви за отделеното време!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: astreq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9181
Постинги: 5
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930